စက္တင္ဘာလ (၃) ရက္၊ ၂ဝဝ၉
ေတာလမ္းတြင္ လူေလွ်ာက္စရာလမ္းက်ဥ္းေျမာင္းလွ၏။ ေတာႀကီးႏွစ္ခုၾကားတြင္ ေရာက္ေနျခင္းျဖစ္သည္။ ခ်ဳံႏြယ္ပိတ္ေပါင္းမ်ားသည္ လမ္းေပၚသို႔ထုိးထြက္ေနသျဖင့္ လမ္းမွာက်ဥ္းသထက္က်ဥ္းသြားသည္။ ေရွ႔မွကားလာလွ်င္ ေရွာင္ရ၏။ ရပ္ေစာင့္ေနရ၏။ ေဆာလ်င္စြာ ကဆုန္စိုင္း၍ မရႏိုင္ပါ။
(၁ဝ) နာရီထိုးရန္ (၁ဝ) မိနစ္အလိုတြင္Village of Upper Nyack ရြာသို႔ေရာက္သည္။ ငါးမိနစ္ ဆက္ေလွ်ာက္ေသာ္ Nyack High School ကို ျဖတ္ေလွ်ာက္၏။ ရပ္ကြက္ေလးတခုျဖစ္ပါသည္။ ဘုရားေက်ာင္း၊ အလုပ္ဌာနမ်ား၊ ႐ုံးမ်ားျဖင့္ သူ႔နည္းသူ႔ဟန္ေတာ့ အဆင္ေျပမႈရွိပါသည္။
လမ္းဆုံမီးပြဳိင့္သို႔ေရာက္လွ်င္ ၿမဳိ႔တၿမဳိ႔ကဲ့သို႔စည္ကားလာသည္။ လမ္းဆုံတို႔၏သေဘာအရ ရွိသင့္ေသာဆိုင္မ်ား၊ ကႏၷားမ်ား အစုံအလင္ ရွိ၏။ (၁ဝ) နာရီ (၂ဝ) မိနစ္တြင္ Village of South Nyack သို႔ ေရာက္ရွိသည္။ ဆယ့္ငါးမိနစ္ဆက္ေလွ်ာက္ေသာ္ Upper Grandview သို႔ ေရာက္၏။
စည္ကားေသာရြာနယ္ေျမမွသည္ ေတာလမ္းသို႔ေရာက္၏။ ယေန႔ေလွ်ာက္ေသာလမ္းသည္ လူသြားလမ္း က်ဥ္းေျမာင္းေသာေနရာမ်ားခ်ည္းျဖစ္၏။ လိုကယ္ဟိုင္းေဝးလမ္းမ်ားဆုံရာကို ျဖတ္၍ ေက်ာ္၍ 9 W လမ္း အတိုင္းလိုက္ရသည္။ ကုန္းတက္ကုန္းဆင္းကိစၥကလည္း မၿပီးျပတ္ေသး။ တက္လိုက္ဆင္းလိုက္ ရွိတုန္း ပင္ျဖစ္ပါသည္။
ဟဒ္ဆင္ျမစ္ႀကီးကေတာ့ ခပ္တည္တည္ပင္။ ရွည္လ်ားလွေသာ တံတားတစင္းျဖတ္ထားသည္ကို ကုန္းေပၚမွ လွမ္း၍ေတြ႔ရသည္။ ကုန္းသည္ အေတာ္အတန္ျမင့္ေသာေၾကာင့္ ျမစ္၏႐ႈခင္းကို အျပန္႔က်ယ္စြာေတြ႔ရ၏။ ဤတံတားသည္ Tappan Zee Bridge တံတားျဖစ္ပါ၏။ ကြၽႏု္ပ္တို္႔ေလွ်ာက္ေနေသာလမ္းသည္ တခါတရံ ျမစ္ႏွင့္နီးလာလိုက္၊ တခါတရံေဝးသြားလိုက္ျဖစ္၏။
(၁၁) နာရီတြင္ ခဏနားၾကသည္။ ဆက္လက္ခ်ီတက္ေသာ္ (၁၁) နာရီ (၁၅) မိနစ္တြင္ Village of Piermont ဆိုင္းဘုတ္ကို ေတြ႔ရသည္။ ဝင္ဝင္ခ်င္းပင္ လမ္းျပင္ေနသည္ကိုေတြ႔ရ၏။ တူးေဝးတြင္ တလမ္းကို ပိတ္ထားၿပီး၊ ကားမ်ားကို အခ်က္ျပ၍ ေမာင္းႏွင္ေစသည္။ ဤသို႔က်ပ္က်ဥ္းေသာေနရာသို႔ ေရာက္လာျခင္း ျဖစ္သည္။
သို႔ေသာ္ေကာင္းသြားပါသည္။ အေၾကာင္းမူ လမ္းျပင္အင္ဂ်င္နီယာအဖြဲ႔မွ ေခါင္းေဆာင္ျဖစ္ဟန္တူသူသည္ ကြၽႏု္ပ္တို႔ကိစၥကို စိတ္ဝင္စားမႈရွိ၏။ မည္သို႔ေသာအေၾကာင္းျဖစ္သည္ကို ေမးျမန္း၏။ ျမန္မာျပည္သည္ မည္သည့္ေနရာတြင္ရွိသည္ကိုလည္း ျဖဳန္းကနဲဆို ထိုသူတို႔မသိေပ။ ႐ုရွလူမ်ိဳးမ်ားျဖစ္ဟန္တူ၏။
ရွင္းလင္းျပၿပီး၊ လက္ကမ္းစာေစာင္ကိုလည္းေပးၿပီး၊ ဘန္ကီမြန္းထံတင္မည့္စာကိုလည္းျပၿပီးေသာ္ ရွင္းလင္းသြားပါ၏။ ေခါင္းေဆာင္လုပ္သူကပင္ ေတာင္အာဖရိကႏိုင္ငံ၏ အေၾကာင္းကို ဥပမာ ေျပာျပေနပါေသးသည္။ လက္မွတ္ထိုးၿပီးလွ်င္ သူ၏အဖြဲ႔ကိုလည္းထိုးေစ၏။ ကြၽႏု္ပ္တို႔ခရီးရွည္အဖြဲ႔ကို မ်ားစြာေထာက္ခံအားေပးပါသည္။ ႀကံႀကံဖန္ဖန္ရွိလွေသာလမ္းတြင္ ရရွိေသာ လက္မွတ္မ်ားျဖစ္ပါ၏။ ႏႈတ္ဆက္ၿပီးေသာ္ ဆက္လက္ထြက္ခြာၾက၏။
လမ္းကလည္းက်ဥ္း၊ လမ္းႏွစ္ဖက္စလုံး ကားမ်ားကလည္း ႐ႈပ္ေထြးေနသည့္ၾကားက ကားေပၚမွေန၍ ဆိုင္းဘုတ္လွည့္ျပခိုင္းသူမ်ားလည္းရွိ၏။ အားေပးခ်င္၍ျဖစ္ပါသည္။ မည္သို႔ျဖစ္ေစ လႈိက္လွဲစြာႀကဳိဆိုပါသည္။ မိုင္ေပါင္း (၉ဝဝ) ကို ေလွ်ာက္ေနၾကသည္မွာ ဤသည္ပင္လွ်င္ အေၾကာင္းမဟုတ္ေပေလာ။ လူမ်ားမ်ားသိေလ ေကာင္းေလပင္ျဖစ္၏။
ေတာႀကီးအုပ္မိုးထားသျဖင့္ ေတာရိပ္ေတာင္ရိပ္တို႔ျဖင့္ ေအးခ်မ္းလွ၏။ (၁၁) နာရီခြဲတြင္ Tappan Zee Elementary ေက်ာင္းကို ျဖတ္ေက်ာ္သည္။ ဆက္လက္၍ ကြန္ဒိုအိမ္ယာမ်ားကို ျဖတ္သည္။ ဟိုင္းေဝးမွေန၍ အတြင္းလမ္းသို႔ဝင္ေသာ္ ၎ရပ္ကြက္သို႔ေရာက္မည္ျဖစ္သည္။
ေန႔လည္ (၁၂) နာရီထိုးရန္ (၁၅) မိနစ္အလိုတြင္ Sparkill Business District သို႔ဝင္ေရာက္သည္။ အတြင္းလမ္းသို႔ဝင္ျခင္းမဟုတ္။ လိုကယ္လမ္းအတိုင္းေလွ်ာက္ျခင္းျဖစ္ေသာေၾကာင့္ စီးပြားေရးရပ္ကြက္ကို မေတြ႔ရပါ။ ရွည္လ်ားေသာ တံတားတခုကိုျဖတ္သည္။ ေဘးႏွစ္ဖက္ကို အကာအရံ အခိုင္အမာ ျမင့္စြာ ျပဳလုပ္ထား၏။ ဤတံတားသည္ ရပ္ကြက္တခု၊ ေတာအုပ္တခုကို ေက်ာ္ခြထားေသာတံတားျဖစ္သည္။
(၁၂) နာရီတြင္ ခဏနားၾကသည္။ ေတာရိပ္ခင္းေသာ ၿမိဳင္လယ္တေၾကာျဖစ္၏။ ဆက္လက္၍ ခ်ီတက္ေသာ္ (၁) နာရီထိုးရန္ (၁ဝ) မိနစ္အလိုတြင္ Boro of Alpine သို႔ဝင္ေရာက္သည္။ ထိုေနာက္ တဆက္တည္းပင္ Wecome to New Jersy ဆိုင္းဘုတ္ကို ေတြ႔ရ၏။ နယူးဂ်ာစီသို႔ဝင္ေရာက္ၿပီ။ ကုန္းေၾကာတေၾကာကို တက္၏။ ေကာင္းခ်ီးၾသဘာေပးသူမ်ားရွိသည္။ ေရယူမလားဟု ေမးျမန္းသူမ်ားရွိ၏။ ကားေပၚမွလွမ္း၍ အားေပးႏႈတ္ဆက္သူမ်ားမွာ ေန႔တိုင္းလိုလိုရွိပါ၏။
(၁ဝ) နာရီခြဲတြင္ Ruckman Rd လမ္းကို ေက်ာ္ၿပီးေနာက္ Kiku Alpine ဆိုင္တခုေရွ႔တြင္ ယေန႔အဖိုးၿပီးဆုံးသည္။ စားေသာက္ဆိုင္ကို လွပေသာ အေဆာက္အဦပုံစံေဆာက္ထား၏။ ဆိုင္ႏွင့္ပင္မတူပါ။ ေတာလမ္းတြင္ အေမာအပန္းေျဖရန္ ေဆာက္ထားျခင္းျဖစ္ဟန္တူသည္။ မနက္ျဖန္တြင္ ဝါရွင္တန္တံတားကို ျဖတ္ေက်ာ္ၾကပါစို႔။
လမ္းေလွ်ာက္ခ်ီတက္ရဲေဘာတဦးတင္ျပသည္။
No comments:
Post a Comment